Tuesday 28 February 2017

MESTI CUBA : GIGI ANDA KUNING? Sapukan 5 Buah Ini Di Gigi Yang Kuning Dan Lihatlah Hasilnya !! ((Sila Cuba Sekarang))

Untuk urusan gigi putih, pasta gigi tak selamanya b0leh dipercayai. Terdapat banyak jenis buah-buahan yang yang b0leh digunakan untuk memper0leh gigi yang sihat serta putih. Caranya pun mudah, cuma dengan sedikit urutan, hasilnya bakal buat tercengang. Buah apa saja itu?
#Str0wberi
Buah berwarna merah serta berbiji lembut ini iaitu makanan terbaik di dunia untuk bikin gigi anda putih. Sebab, asid semula jadi bertindak sebagai agen pemutih untuk gigi.
Kulit pisang kaya akan kalium serta magnesium. Ke-2 sifat ini baik untuk kesihatan serta men0l0ng memutihkan gigi anda.
#Kulit limau
Kulit limau mempunyai kandungan d-lim0nene dalam jumlah tinggi. Elemen ini b0leh men0l0ng menghilangkan n0da apa pun dari gigi anda. Yang perlu anda lakukan iaitu mengurut gigi serta gusi dengan kulit jeruk 2 x dalam satu hari untuk hasil yang sempurna.
Buah berkulit tajam ini juga dikenali sebagai buah terbaik untuk urusan gigi putih. Buah berwarna kuning ini mengandungi enzim br0melain ampuh untuk menyingkirkan n0da pada gigi.
Epal hijau mempunyai asid malat yang b0leh men0l0ng memutihkan gigi. Jadi, bila anda mahukan gigi putih secara semula jadi, pilihlah epal hijau sebagai makanan ringan anda.

Mudah-mudahan Bermanfaat. Silakan Share Kepada Kawan2 Ye

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive