Wednesday 1 March 2017

12 Perkara Seorang Perempuan Akan Lakukan Jika Dia Benar-benar Sukakan Anda


1. Text anda beberapa kali. 
Walaupun dia tahu cara itu akan membuatkan dia kelihatan terdesak, dia tidak peduli kerana dia sangat inginkan bercakap dengan anda.

2. Mengusik anda.
Anehnya, jika dia suka akan anda, dia boleh bergurau dengan anda tentang gaya rambut anda yang anda sangkakan ianya idea yang bagus. Tetapi, jika dia tidak sukakan anda, dia akan sentiasa berkelakuan baik terhadap anda 24/7.
3. Meninggalkan komen memikat di sosial media anda.
Dengan memberitahu anda betapa comelnya anda di Instagram, dan semua orang sedar bahawa dia sedang cuba untuk memikat anda.

4. Mendedahkan rahsianya yang paling dalam.
Jika dia percayakan anda dengan rahsia itu, ini bermaksud dia serius dalam menyimpan anda dalam hidupnya untuk masa yang panjang.

5. Berjaga sepanjang malam untuk text bersama dengan anda.
Jika dia tertidur ketika sedang berbual, ini petanda yang baik. Ini bermaksud dia tidak ingin mengucapkan selamat tinggal.
6. Tahu semuanya yang berlaku dalam hidup anda.
Dia hanya tahu, kerana anda post di Facebook, atau Instagram, atau Twitter, atau Snapchat. Dan dia periksa semua akaun anda setiap hari.
Mungkin juga, dia tahu semua tentang anda kerana anda menceritakan kepadanya.
7. Buatkan makanan untuk anda.
8. Biarkan kecemburuannya jelas kelihatan.
Jika anda bercerita tentang perempuan lain dan dia mula bertanya pelbagai soalan, dan anda tahu dia bertanya bukan kerana dia mengambil berat tentang anda, ini tandanya dia sukakan anda. Dia ingin tahu bahawa perempuan lain itu bukanlah ancaman.

9. Dia mengaku dia menyimpan perasaan terhadap anda.
Jika dia memberitahu anda perasaannya, percayalah kata-katanya.
10. Melakukan apa yang anda suka.
Jika dia tahu anda sukakan aiskrim tertentu, dia akan mendapatkannya untuk anda, dan dia akan melakukan apa sahaja untuk membuatkan anda tersenyum.
11. Menonton rancangan TV kegemaran anda.


Jika anda memberitahunya anda sukakan The Walking Dead, dan dia menontonnya sehingga musim keenam dengan segera, hanya untuk berbual dengan anda, ini bermakna perasaannya kuat terhadap anda.

12. Membiarkan anda melayannya dengan cara buruk.
Ini tidak bermakna anda boleh mengambil kesempatan terhadapnya.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive