Friday 3 March 2017

Innalillahi wainna ilaihirojiun.. Allahummaghfirlahu warhamhu wa'afihi wa'fuanhu.. Al Fatihah semoga roh arwah Sashi Kumar tenang di sana pergi mu di hari mulia >


Sayu : Urusan arwah telah selesai didunia .. Sashi Kumar dijemput ilahi di hari jumaat yang mulia (8Gambar)
Sungai Buluh : Seorang penunggang motosikal maut apabila motosikal nya terlibat dalam kemalangan pagi tadi di  selekoh Sungai Plong Sungai Buloh.
Mangsa yang dikenali dengan nama Sashi Kumar atau nama islam nya Danial Sashi merupakan seorang  mualaf meninggal dunia di tempat kejadian.
Pemergian arwah merupakan kehilangan pada sahabat-sahabat arwah, arwah amat disenangi rakan-rakan, ini luahan sayu rakan arwah di laman sosial mereka.





Urusan Arwah telah selesai di dunia ini
Kini tinggal urusan Arwah dgn Allah SWT.
Semoga dipermudahkan urusanya di alam barzakh.
Semoga pemergiannya di pagi Jumaat ini mendapat kemulian dariNYA.
selamat tinggal sahabat Sashi Kumar   @Danial Sashi

Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. 
AlFatihah 
Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, arwah dijemput ilahi di hari jumaat yang mulia semoga rohnya dicucuri rahmat

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive